söndag 22 september 2013

Hej & välkomna till Lackert!

Det här är helt nytt för mej så det kommer nog ta lite tid innan jag kommer in i bloggandet, hoppas ni har lite tålamod. Hur ofta bloggen uppdateras vet jag inte, det beror ju helt på om jag har nåt att dela med mej av och hur jag mår. Jag har absolut ingen utbildning inom skönhet utan det är bara ett intresse jag har och som jag kommer dela med mej av här i form av bilder och åsikter jag har om produkter mm. Vi märker med tiden vart det bär av :) Till största delen kommer det nog att handla om nagellack och ögonskuggor då det ligger mej varmast om hjärtat. Svårt att motstå alla härliga färger, det är som godis. Är dessutom bästa årstiden nu, höst med massa underbara färger. Jag älskar mörka färger, gärna åt lila hållet så det får ni nog se mest av, ljusa skira färger är jag inte så mycket för. Och jag är absolut inte en sådan person som inte kan gå utanför dörren om jag inte sminkat mej, oftast fyller jag bara i ögonbrynen innan jag går ut med hundarna.Sminkar mej när jag känner att jag har lust men naglarna är oftast lackade eftersom jag inte riktigt trivs med nakennaglar.
Ni får gärna komma med tips ang bloggen även kritik då jag kan behöva lite hjälp på traven :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar