tisdag 22 oktober 2013

Lila i posten!

Dagens post innehöll mina ögonskuggor jag köpt från Tikei och ett bytes lack, allt gick i lila :)
Har länge kollat på två ögonskuggor på Tikei men inte blivit av att jag beställt men så var det rea på dom nu, 29:- st och fraktfritt. Den mörkaste heter Galaxy och den lite ljusare heter Amethyst, jätte snygga båda två. Konstigt nog har dom helt olika burkar, Amethyst är en sådan som man kan vrida till och stänga medans Galaxy är öppen med tre hål. Tycker varianten där man kan stänga är bättre, ni förstår vad jag menar när ni ser bilderna. Bytes lacket är inget mindre än China Glaze - Urban Night och det har funnits på min vill ha lista ett tag. Så här kommer bilder på ögonskuggorna & lacket.


                                                           Tikei - Galaxy


                                                        Tikei - Amethyst


                                                       Galaxy & Amethyst


                                                 China Glaze - Urban - Night


7 kommentarer:

  1. Hej, cool blogg! :) jag tänkte tipsa om hur du kan få din blogg sponsrad med gratisgrejer och liknande! Gå in här http://fridawikar.blogspot.fi/2013/10/fa-din-blogg-sponsrad.html så ser du hur du gör! det är faktiskt inte alls svårt :) Du kan väl kolla in resten av bloggen när du ändå klickat in dig dit? hehe.. vore snällt :) hade!

    SvaraRadera
  2. Har både skuggorna och lacket, älskar alla tre! Någon mer som gillar lila märker jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lila kan man inte få för mycket av ;) Älskar lila

      Radera
  3. Fina saker! Jag gillar eg inte lösa skuggor men har en uppsjö som är så fina att ja inte vill överge dem. Har inte så mkt från Tikei men har ett prov på en ljuslila skugga som heter Paradise, hur fin som helst! Är dessa "dammiga" eller håller de sig i burken?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker det är lite hum hur ska man säga lite tyngd i dom så att dom inte är så jätte dammiga :) låter bra det här :P

      Radera
  4. Vad fina skuggorna verkas och Urban Night ska ju vara så himla fint! :D
    Tyckte att det var så konstigt att du inte dök upp i mitt läsflöde och fick för mig att du kanske inte gjort inlägg på ett tag men såg sen att du var borta men nu är det ordnat iaf. LOL. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska bli spännande att testa Urban Night , hoppas det blir så där som man hoppas på. Undra om det vart nåt konstigt för jag tror det försvann nåt från min lista på bloglovin åxå som jag fick lägga till igen

      Radera