tisdag 24 december 2013

Julafton!

Då var det Julafton då :) Ingen vit jul så långt ögat kan nå bara storm och regn, riktigt tråkigt för jag vill ju ha en massa snö.
I dag är det Ruby Pumps som gäller på naglarna, första gången jag använder det och jag tycker det är super snyggt och det var lättlackat. Fast i natt hände det en liten olycka, jag satt i köket och skulle lacka, trött och värk i kroppen och när jag har det har jag svårt för att hålla i saker ...... tappade flaskan och det rann ut över bordet å ner på mina byxor. Såg ut som värsta blodbadet, unikt blod med glitter ;) Det första jag tänkte på var åhh hoppas det inte fattas för mycket i flaskan, ingen tanke på kläder och bord men det fattades inte så mycket i flaskan som tur var och bordet var bara att torka av :)
Så det är ett lager med Essie basen, tre med China Glaze - Ruby Pumps och toppat med ett lager SV.

                                                 China Glaze - Ruby Pumps




2 kommentarer: