torsdag 19 december 2013

Loppi Blogbag!

Fick en mycket trevlig låda på posten från Loppi Blogbag :)
Den innehöll väldigt bra saker, sånt som alltid går åt och en fin ljusslinga som jag ska hänga i sovrumsfönstret tror jag. Detta var årets sista bag men om ni är nyfikna så gå in på deras facebook sida HÄR där dom lägger upp info när det kommer nya blogbags. Är man intresserad så anmäler man sej och om man har tur så blir man utvald att få hem blogbagen kostnadsfritt, så om man gillar att testa saker så är detta en jätte bra grej. Detta är alltså min första blogbag och jag ska börja testa produkterna nu, rengöringen kom ju väl till pass nu när jag ska städa i köket.
Här kommer lite info om produkterna och en bild :)

Indiska, Kaffe som är  KRAV och Fair Trade märkt , smaken heter Christmas
Indiska, Strumpor som är vinröda med mönster i olika färger
Indiska, Ljusslinga som är batteridriven så man behöver inte tänka på att det ska finnas eluttag i närheten
Palmolive, Duschcreme Mediterranean  Moments med extrakt av arganolja och mandelextrakt
Palmolive, Magic Softness en handtvål där tvålen kommer ut som skum ur pumpen
Ajax, Kitchen & Grease med ny Ultra-fettborttagande formulering som är skonsam och doftar citron

                                                          Bloppi Blogbag



2 kommentarer:

  1. Så kul att du kom med :)!
    Vad tyckte du om sakerna då :)?

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det är jätte bra saker :) Är ju sådant som man använder och som behövs :)

    SvaraRadera