söndag 19 januari 2014

Löv it ;)

Alltså Isadoras Sugar Crush lack är så underbara, har bara 3 färger tror jag men vill verkligen ha fler för dom är så snygga och lätt lackade. I dag har jag Chameleon Crush på naglarna och trivs fantastiskt bra med det, snygg färg som skiftar i grönt och lila....massa glitter.
Har Essie bas och sedan 3 lager med Chameleon. Hade nog räckt med 2 lager men blev 3 iaf. Första bilden är med blixt.

                                       Isadora Sugar Crush - Chameleon Crush




8 kommentarer:

  1. Håller med, jag gillar dem också!! Vill ha flera stycken , lack stannar inte på mig mer än en dag men dessa sitter toppen i två-tre dygn, perfekt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst e dom underbara :) Trollar ju bort alla ojämnheter med hihi ;)

      Radera
  2. Måste nog skaffa mig denna. ;-)

    SvaraRadera
  3. Har denna och älskar den :) Har Wine Crush, Ocean Crush, Metal Crush och denna och utav dessa är nog Wine Crush och just Chameleon Crush mina absoluta favoriter :)
    xx

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ocean och metal crush skulle jag gärna vilja ha :)

      Radera