onsdag 18 juni 2014

Lite slitet

Glömde ta kort när jag hade lackat med China Glaze - Grape Pop så när jag tog kort hade det suttit på ett par dagar därav det slitna.
Fräschade upp det lite med ett lager China Glaze - No Plain Jane över, första bilden är bara Grape Pop och dom andra är alltså med No Plain Jane. Gillade båda lacken och dom torkade bra, men för No Plain Jane krävs det nog minst tre lager om det ska täcka på egen hand. Det ser väldigt olika ut beroende på hur ljuset kommer som ni ser på bilderna men dom två nedersta är så som jag upplever att det ser ut live :)
Ett lager China Glaze - First & Last, två lager China Glaze - Grape Pop, ett lager med China Glaze - No Pain Jane och sist ett lager med SV.

                                                  China Glaze - Grape Pop


                                                 China Glaze - No Plain Jane





18 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Jättefina båda lacken! Min första kommentar omfattade bara det ena lacket, därför den togs bort...

    SvaraRadera
  3. No Plain Jane ser ju riktigt läckert ut :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är det men ska man använda det på egenhand så krävs det nog ganska många lager, det är rätt så skirt

      Radera
  4. Fina lack och vilka snygga naglar du har, vad är hemligheten? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Dom har blivit mycket bättre sedan i höstas då dom genomgick nån kris :S Men fick tips om Duri rejuvacote och det hjälpte, nu behöver jag inte använda det lika mycket längre :) och smörjer med olja när jag innan jag ska sova :)

      Radera
  5. Jättefint, båda manikyrerna! Det är himla smart att fräsch upp så, med passande färg över :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja det är ju ett snabbt och enkelt knep när den första börjar bli trist om man inte hinner el orkar lacka om helt :)

      Radera
  6. Wow, med No Plain Jane ser det helt magiskt ut!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är super snyggt, gillar det verkligen och det fick sitta kvar länge

      Radera