söndag 28 september 2014

Blue Denim

Detta är ett effekt lack som ska se ut som denim jeans, så man ska inte använda topplack som jag gjorde. Rekommenderar att använda ridge filler underlack i stället för ett vanligt som jag gjorde, iaf om man har ojämnheter och ränder som mej för det syns mycket annars och det är av den anledningen som jag tog topplack (för att dölja det värsta). Som ni ser har jag även lyckats slå i flera av naglarna innan det hunnit torka. Men jag gillar lacket och färgen men jag hatar borsten, eller nej inte borsten men den otympliga korken som är så osmidig som det går att bli. Vet att Kubiss har ändrat korkarna på en del av lacken, antar att det är på dom nya och det är ju bra men ja detta lacket har iaf skitkorken. Min nagelolja har tagit slut så jag är väldigt torr vid nagelband och runt om men har klickat hem en ny, så den kommer i veckan hoppas jag.
Ett lager Essie bas, två lager med Kubiss -Blue Denim och sist ett lager med SV

                                                           Kubiss - Blue Denim





18 kommentarer:

  1. Fin färg är det, väldigt denimlikt! ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja färgen var det absolut inget fel på :)

      Radera
  2. Snyggt lack =) Själv har jag aldrig provat deras lack faktiskt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag har köpt på ullared, dom är ju så billiga där

      Radera
  3. Svar
    1. Tack! Ja de är kul och speciellt när budgetmärken gör lite effekt lack med

      Radera
  4. Snyggt och de levde upp till sitt namn :)

    SvaraRadera
  5. Jättefint, gillar det fina skimret :-)

    SvaraRadera
  6. Det här står på min önskelista! Tycker det är jättefint och eftersom jag är en äkta jeanstjej så borde jag ju ha det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja då tycker jag absolut att du behöver det :) Det är riktigt fint

      Radera