onsdag 10 september 2014

Höst Blå

Kom på att jag faktiskt inte gått igenom alla lacken från China Glaze - Autumn Nights kollektionen som släpptes förra hösten, något seg men dom passar ju bra nu :)
Det jag visar i dag var tyvärr öppnat och hade läckt när jag fick hem det men jag gjorde rent flaskan samt hade i lite thinner, känns ändå som det är lite klumpigt att lacka med men det funkar.
En jätte härlig färg och lacket täcker bra på ett lager men jag tog två iaf för att vara på den säkra sidan.
Ett lager Essie bas, två lager China Glaze - Scandalous Shenanigans och ett lager SV

                                            China Glaze - Scandalous Shenanigans




18 kommentarer:

  1. Haha :)
    Åh har dom vita twix kommit tillbaka det måste jag leta efter :)!

    snyggt lack föresten :)

    SvaraRadera
  2. Superfin blå färg! Vet att jag funderat på att köpa det här ett antal gånger :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är en väldigt härlig nyans :)

      Radera
  3. Härlig blå färg, jag brukar också vara seg med lack, man orkar inte pressa ut dom på bloggen på direkten och sen slutar det med att det hinner gå nått år eller så. ;) Men vad gör väl det :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är väldigt härlig. Den som spar den har :) Först är man helt galen oc måste bara ha det så sedan när man har det så glömmer man av de i Helmer ;)

      Radera
  4. Superfint! Många fina lack i Autumn Nights!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja denna kollektionen är väldigt lyckad tycker jag, alla är fina

      Radera
  5. Ahh du råkade ut för samma som mig, trist men man får lösa det så gott det går =) Fin färg =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tur att det inte händer så ofta och att det gick att rädda det så det inte blev helt förstört. Hade ju vart lite surt med hela kollektionen utom ett. Tack :)

      Radera
  6. Mycket vackert, är svag för juvelfärgade lack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Såna här färger är underbara

      Radera