tisdag 30 december 2014

Knee Highs

Först så vill jag varna er för urkassa bilder, lacket är jätte snyggt och bilderna är fruktansvärt orättvisa mot hur det ser ut i verkligheten. Bilderna har blivit liggandes i nästan två veckor eftersom jag vart seg och på julafton blev jag förkyld och det sitter i än.....missade hela mellandagsrean :( kanske får bli nån nätshopping som tröst.
Det här är det fjärde och näst sista lacket ur Haute House kollektionen, även detta täckte perfekt på ett lager. Filade ner naglarna korta med så mina händer ser ut som små bebishänder på bilderna, tycker alltid dom känns så små och knubbiga när jag har korta naglar men det är ju otroligt smidigt när dom är korta. Iaf nu kommer dom dåliga bilderna.
Ett lager SV bas, ett lager Ciaté - Knee Highs och sist ett lager med SV

                                                       Ciaté - Knee Highs




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar