onsdag 22 juli 2015

Nostalgi


Jag har köpt ett par jätte snygga Fila skor i från Nelly :) Fila var ett jätte populärt märke för typ 17-18år sedan när jag gick i högstadiet och sedan bara försvann det, så det är säkert många som minns Fila. Men det har kommit tillbaka nu villket jag tycker är jätte roligt och var så klart tvungen att köpa ett par skor. Passade på när jag såg att Nelly hade med dom på rean, betala 288kr så det var verkligen ett fynd. Jag är jätte nöjd med dom men kan säga att dom är rättså stora i storleken så jag ska lägga i en extra sula men det kan ju vara bra att tänka på att dom är lite större i stl om man beställer. Länk till skorna


2 kommentarer:

  1. Ja det var sannerligen nostalgi det :D
    Jag minns Fila.. jag hade tröjor och skor från det märket då jag gick i högstadiet :)
    Fantastiskt roligt att Fila har kommit tillbaka :)
    xx

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade dom dära skorna med bubblor på sidorna :) ja det e jätte kul

      Radera