torsdag 8 oktober 2015

Crystal Sand

Köpte ett jätte billigt sandlack när jag var på Göksäter för ett tag sedan, tror att jag betalade en tia för det så priset är inget att klaga över. Det räckte med ett enda lager men tyvärr var det ingen jätte sandig effekt så jag avslutade med topplack och det blev riktigt bra.
Flaskbilden visar den rätta färgen bäst, det är väldigt mörkt lila med lite rött i och ser nästan svart ut men fick inte fram färgen eller glittret riktigt på bilderna.
Så för det priset var det ett helt ok lack men hade velat ha lite mer sandeffekt, kanske blir mer effekt om man tar två lager.
Essie bas, ett lager med Glam Of Sweden - Crystal Sand 17,  två lager med Ciaté Speed Coat


                                         Glam Of Sweden - Crystal Sand 17





13 kommentarer:

  1. Snyggt var det iaf, men trist att det inte blir så mycket sandeffekt när man förväntar sig det....

    SvaraRadera
  2. ett lack för dig verkligen tycker jag :)

    SvaraRadera
  3. Trist att effekten uteblev, men jag gillar det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var lite trist men snyggt är det i vilket fall :)

      Radera
  4. Svar
    1. Ja det är så härligt med såna här nyanser nu :)

      Radera
  5. Det var ju synd att effekten inte kom fram men det är ett grymt snyggt lack :)
    Älskar dina naglar :)
    xx

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var lite synd men färgen är grymt snygg :)

      Radera
    2. Just nu är naglarna inte fina alls tyvärr

      Radera