fredag 13 november 2015

12 Shades Of Gray

Yes! Äntligen har jag hämtat hem min efterlängtade skuggpalett, den har legat och väntat på mej i ett par veckor hos en vän. Det är Make Up Stores palett 12 Shades Of Gray och det är deras första skuggpalett vad jag har förstått, och den är verkligen helt underbar. Många kan säkert tycka att den är lite trist eftersom att den bara innehåller gråa nyanser men jag tycker att den är vrålsnygg och jag älskar ju grått :) Det är tre ljusa matta , tre mörka matta, tre ljusa skimriga och sist tre mörka skimriga skuggor och alla känns bra pigmenterade och känns lättarbetade. Jag har bara testat dom lite snabbt och swatchat, hade tänkt jag skulle använda dom i dag men har haft sån jäkla huvudvärk hela dagen så har bara legat i sängen så det blev inget av det tyvärr.
Jag är nöjd med mitt köp men tycker att priset var lite högt iaf för min ekonomi men kände att jag ville unna mej den och speciellt när jag köpte den för 495kr i stället för normalpriset 795kr



                                             
                                         Make Up Store - 12 Shades Of Gray






21 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Jag är inte så förtjust i gråa skuggor men den ser väldigt fin ut! Och man får ju massa skugga för pengarna så 495 är ju ett kanonpris!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den innehåller ju hela 24g skugga och eftersom jag gillar gråa nyanser så är det ju så klart värt det :)

      Radera
  3. Älskar gråa ögonskuggor, fattar att du är glad över att ha dem!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då kan jag verkligen rekommendera den om du älskar gråa skuggor för den är fantastisk :)

      Radera
  4. I like it, it's really original and cute :)
    xx

    SvaraRadera
  5. Jag tycker den här är hur snygg som helst :)
    Jag hoppas att de kommer ut med mer paletter också... nude, färg etc :)
    Ser fram emot att du visar någon sminkning med denna :)
    Jag gillar mönstret på de nya MUS skuggorna/läppstiften :)
    xx

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är verkligen fantastiskt, gillar åxå det nya utseendet med mönstren :)
      Tror säkert att dom kommer släppa fler paletter nu för jag tror att det kommer vara uppskattat av många. La nyss upp ett par bilder där jag använt skuggorna, inget speciellt men iaf ;)

      Radera
  6. Snyggt mönster på plattan och himla läckra färger! :D Gillas skarpt! :D Kan du inte visa lite makeup-looker?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är mönstren läckra, gillar dom verkligen. Har kommit upp en vanlig enkel sminkning nu där jag använt dom :)

      Radera
  7. Oh! Hade det varit 12 shades of brunt så hade jag slått till direkt ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer nog, är ju många som vill ha i brunt vad jag förstått :)

      Radera
  8. Svar
    1. Ja kan tänka mej att det är dina färger åxå ;)

      Radera
  9. Önskar att dem kommer med en i varma toner med!! Då klipper jag till på en jag med haha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror att det kommer för det är ju nåt många önskar :)

      Radera