torsdag 31 december 2015

Gott Nytt År!

Tiden går fort och nu är det bara några få timmar kvar på år 2015 och sedan är vi inne på ett nytt & fräscht år :) För min del händer inget speciellt, ska gå till mamma och äta lite mat om en stund och sedan bäddar jag nog ner mej i sängen och kollar på nån film, mår fortfarande inte bra och det är svin kallt. Fick bli mörklila naglar för min del med stjärnglitter på ringfingernaglarna :) Det lila lacket är ett av Depend lacken som jag fick av in syster i julklapp, älskart. Glömde visst att smörja in händerna innan jag tog kort, torra som synes.
Ett lager Kiss bas, två lager Depend - 420, glitter lacket är Glam Of Sweden - 73 och sedan har jag ett lager SV.

Gott Nytt år!!!


                                                         Depend - 420





12 kommentarer:

  1. Gott nytt år! Din nyårsmanikyr var himla fin!

    SvaraRadera
  2. Jag önskar dig ett riktigt Gott Nytt År! Manikyren är jättefin och passande för tillfället.

    SvaraRadera
  3. Jag önskar dig ett riktigt Gott Nytt År! Manikyren är jättefin och passande för tillfället.

    SvaraRadera
  4. Ååh så underbar manikyr :)
    xx

    SvaraRadera