onsdag 25 september 2013

Stämpling över måndagens!

I dag stämpla jag över lacket från i måndags, blev inte jätte bra men ändå ok. Har bara stämplat ett par gånger tidigare men tycker det är roligt och finns många motiv, plattorna jag har är från Konad. Har tänkt att jag ska köpa Bundle Monster plattorna någon gång när jag har pengar över, önskelistan bara växer :)
Har använt Konad plattan m57, lacket jag stämpla med är KIKO Mirror 622 & sedan Seche Vite över.
Funka kanon att stämpla med KIKO Mirror, lagom tjockt så det täckte bra och torkade inte för snabbt




4 kommentarer:

  1. Ser jättefint ut! Visst är det kul med stämpling?! Verkar vara ett bra lack att använda til det också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja det e riktigt kul, blir nog ändå roligare när man fått in tekniken lite bättre

      Radera
  2. Fint mönster! Måste nog skaffa mig lite stämplingsgrejer..:)

    SvaraRadera