söndag 22 mars 2015

Dom nyaste tatueringarna

Är ju några veckor sedan om jag gjorde dom senaste tatueringarna, stjärnorna i ansiktet är det nog ingen som missat. Lagt till en text Luzifer och ett hjärta över vingarna som jag gjorde för ungefär ett år sedan och det är samma person som gjort ryggen & stjärnorna. I september så gjorde jag Y bakom örat och min katts tassar på bröstet och dom tatueringarna är det min lillebror som har gjort. Tassavtrycken har jag haft på papper länge, jag lät katten trampa i fingerfärg och sedan gå på papper så det blev avtryck (ok det blev inte bara på pappret) men han hade iaf ingen päls som blev kletig. Luzfer är min änglakatt sedan några år tebax och han är väldigt saknad så det känns bra att ha hans tassavtryck som minne. Så dom nya är alltså, Y, Luzifer + hjärtat, tassarna och stjärnorna.
Är väldigt nöjd med allihop och stjärnorna älskar jag, kan tänka mej att inte alla andra gör det men det är inget som stör mej så alla får tycka precis vad dom vill :)

                                                                  Tattoo






17 kommentarer:

  1. Såååå coola och fina tatueringar! Gör det inte ont? Jag skulle också vilja göra någon tatuering, men får vänta tills jag får mer pengar. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack :) Ryggen gjorde djävulskt ont på sina ställen, ganska så många men överlevde ju det :) Den i ansiktet trodde jag skulle göra jätte ont men den kändes knappt något alls och gick väldigt snabbt. Tyvärr är det ju väldigt dyrt men jag har haft tur och fått mina till bra pris

      Radera
  2. Fina vingar! :) och aj va ont :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja jag ljuger om jag säger att det inte gjorde ont på ryggen för det gjorde sviin ont :P

      Radera
  3. Snyggt! Gör det ont att tatuera sig i ansiktet? Jag är så sugen på att göra något i framtiden...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ;) Jag trodde det skulle göra ont men det kändes knappt alls, så jag blev jätte förvånad när han sa att det var klart. Men ryggen däremot är värre mycket värre

      Radera
  4. Jag tycker att dina tatueringar är fina och ser ut att passa dig och din stil! Man gör ju oavsett inte tatueringar för andra, utan för sig själv, så om det inte passar någon annan så är det deras problem. Jag är också väldigt sugen på att tatuera mig, skulle vilja ha en text på armen eller på revbenen till att börja med, men jag har inte haft råd hittills, måste skaffa mig ett jobb först. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Känner precis så som du skriver att det är ju för min skull jag gör dom så inte mitt problem om någon annan stör sej ;) Det finns så mycket fint man kan göra men tyvärr är det ju inte billigt, hade jag inte fått mina till så bra pris så hade jag inte heller kunnat göra iaf inte den på ryggen

      Radera
  5. sv: Ja eller hur! Jo du har rätt, alltför blek kan man kanske inte vara för att vita tatueringar ska synas. Har inte riktigt tänkt på det :) Riktigt snyggt är det i alla fall!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jätte snyggt, blir det inte bra så kan man ju alltid fylla i svart senare :)

      Radera
  6. Jättefina tatueringar :) Passar dig och din stil tycker jag!
    jag skulle vilja ha något litet men vågar inte och sen vet jag inte om det skulle passa mig, men skulle ha den så den inte syns hela tiden :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar :) Ja man kan ju alltid göra nåt som bara syns när man själv vill, kanske barnens namn :)

      Radera
  7. sv: Åh, mindre kul om man inte gillar ormar! Ja, Mizzy är allt fin :)

    SvaraRadera
  8. Helt underbara tatueringar :)
    Jag har tre stycken... en fjäril, en älva och en sjöhäst :)
    Älvan är ritad av en god vän och på hennes kjol finns ett F och ett A för Fredrik (min fästman) och Anna :)
    Freddi har en skorpion som har samma form som älvan och på dess rygg finns samma F och A :)
    Älskar tatueringar, det är så snyggt :)
    Stjärnorna är jättehärliga de också :)
    xx

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack! Dom låter fina, och gulligt med bokstäverna :) Y et är åxå för ett namn ;) Farligt med tatueringar för man vill bara ha mer å mer :D

      Radera
  9. Superfina allihop! Har själv två men vill göra fler, de är pengar som fattas bara :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja det är synd att det är så dyrt, eller åxå kanske det är bra så man inte är helt fylld på kroppen ;) Blir nog fler när jag har pengar till det

      Radera