lördag 8 augusti 2015

Princess Nudy Pink Lens

Nu ska ni få se ett par rosa linser, ganska mörk rosa färg så tycket dom går mer åt lila när dom väll sitter på ögat. Första gången som jag har rosa linser, är inte så förtjust i rosa men tyckte om färgen på dessa och ville ge dom en chans :)
Dom sitter bra på ögat och ger mej inga problem alls på det sättet men det är nåt med själva utseendet med dom som gör att jag inte är helt nöjd med dom, så detta är nog dom jag gillar minst av dom jag har testat. Men inget fel på själva linsen i sej utan mer att det inte riktigt passa min smak eller hur man nu ska förklara eller så är det helt enkelt bara så att det är för ovant med den färgen eftersom att jag sällan har nåt rosa på mej.
Linsen kommer från märket Dueba och heter Princess Nudy i färgen Pink, det är en ettårs lins med en diameter på 14.7mm. Finns i olika färger och styrkor, jag har min vanliga styrka -2. Bara att klicka här så kommer ni direkt till just denna linsen på LensVillages sida.

På somrarna mår jag inte så bra och det är därför det kan bli ganska så tyst här. Just nu så längtar jag bara efter hösten, är ingen sommarmänniska alls tyvärr



                                               Princess Nudy Pink Lens







14 kommentarer:

  1. Dom var snygga, både neutral men ändå inte. Jag är dock inte heller en rosa människa i allmänhet, tycker de andra färgerna du visat varit mycket mer spännande! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jo men precis dom andra har vart mer i min smak, men ändå kul att testa nåt man inte brukar använda

      Radera
  2. Och hörru, snart är det höst! Kram på dig ;)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker dessa är coola! Dock så gillar jag ofta linser som har mer "onaturliga färger" (lila, röd, guld etc) till att börja med, haha.
    Profilbilden på dig var väldigt fin med! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jätte mycket :) Jo det är ju roligare med nåt som är mer annorlunda, silver el guld skulle vara kul att testa :D

      Radera
  4. Ååh så läckra :D
    Oj beklagar verkligen att du mår dåligt... jag är heller ingen sommarmänniska... om det blir för varmt mår jag verkligen jätte dåligt... jag ser fram emot hösten och vintern.. då trivs jag som bäst :)
    Sköt om dig <3
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Men nu är snart hösten här å jag längtar så, hösten och vintern är helt klart dom bästa årstiderna. Kram <3

      Radera