fredag 18 oktober 2013

Nya glasögon = skor

I dag har jag varit och hämtat mina nya glasögon, ett par solglasögon och ett par vanliga fast med glas som blir mörka i solen. Har så ljuskänsliga ögon så måste ha såna glas, passade på att fixa riktiga solglasögon med styrka åxå. Vilken skillnad det blev när man tog på sej dom nya, har inte märkt att det var så suddigt med dom gamla. Så jag tog på dom nya direkt och går förbi Deichmann skor, tittar in och det första jag ser är ett par svarta skor med dödskallar :) Hade ju inte pengar till skor egentligen men när jag såg dom direkt och det är dödskallar, 50% och bara ett par 37or kvar så måste det ju bara vart så att dom var mina !? Eller!!??! ;) Jag har ju skrivit tidigare att jag älskar dödskallar. Så får skylla det hela på dom nya glasögonen att jag såg så bra :P





4 kommentarer:

  1. Det var ödet. ;-)
    Snygga skor är det iaf!

    SvaraRadera
  2. Jättesnygga skor, jag behöver också köpa men har inte riktigt råd heller. :P Får se hur det blir. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kunde inte motstå dom även om plånboken skrek nej :P

      Radera