onsdag 30 december 2015

Slutet på året

Jag hade tänkt visa några av mina julklappar och även en fin vinst men inte haft orken alls, haft sån jävulsk huvudvärk så har bara legat hela julen. Just nu känns det lite bättre men slår väll snart till med full kraft igen, något trött på detta...detta året har jag inte mått bra alls och det syns verkligen på naglarna som trasar sej fast jag är ihärdig med oljan. Hoppas verkligen att nästa år ska bli bättre, har iaf en hel del på gång, 12 februari så ska mitt badrum börja renoveras och sedan ska jag även försöka fixa en massa annat i lgh, som köket, sovrummet mm. Så det kommer nog inte bli så mycket shopping inom skönhet på ett tag då jag måste lägga pengarna på lgh. Har bott i denna lgh i ca 15 år så det är verkligen på tiden att ta tag i det och speciellt som jag är sjukpensionär och tillbringar största tiden hemma, vill ha det snyggt och trivsamt för mej och min lille hund. Hoppas att alla haft en bra jul :) kanske kommer lite bilder senare om jag orkar ta kort på lite av det jag fick

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar