onsdag 23 oktober 2013

Bildbomb med Atlantis!

Atlantis är så underbart vackert, var orolig att det inte skulle leva upp till mina förväntningar men det gjorde det. Jag tar ju alla mina bilder med iphone kameran och jag har ingen direkt kunskap om att fota heller vilket verkligen märks på mina bilder. Tycker det är svårt att få fram glittret i lacket, fast om man tar suddiga bilder så kommer det fram haha. Jag är jätte nöjd med lacket, trodde det skulle vara svårt att lacka med eftersom de är mycket glitter men så var det inte. Har använt 2 lager med Seche Vite, 2 lager China Glaze - Atlantis och sedan 2 lager Seche Vite igen. Här kommer en hel hög med bilder, lite olika ljus & vinklar

                                                   China Glaze - Atlantis










14 kommentarer:

  1. Vill du ha tips på shopping och se de senaste trenderna? Kolla in på www.nattstad.se/trend

    SvaraRadera
  2. Ja, glitter gör ju att jpg-algoritmen i mobilen löper amok :-). Men det kanske inte är så konstigt, man förstår att lacket är urtjusigt. Måste kolla det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älskar glitter men det är inte det lättaste att få det bra på fotona, låg å läste i natt men var lite svårt för jag kolla på naglarna som glittra hela tiden ;)

      Radera
  3. Det beror ju mycket på basen glittret ligger i om det är enkelt eller svårt att lacka med. Jellybaser brukar generellt vara ganska lätta att hantera:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja detta var kanon bra att ha å göra med :)

      Radera
  4. De är så sjukt snyggt men mitt satt inte kvar! Lossnade i sjok på en gång, i princip. Buhuu :( Oavsett bas/topp lack ska tilläggas...

    SvaraRadera
    Svar
    1. När jag var klar med det i går så ångra jag lite att jag lagt SV under för det var så fint så ville ha kvar det. Men det har faktiskt bara lossnat på en nagel än :) På mina naglar brukar glitterlack sitta som berget

      Radera
  5. Snyggt, tycker du ändå lyckas visa hur fint lacket är! Håller med om att glitter kan vara sjukt svåra att fota, jag försöker göra så att några naglar får fokus och några blir suddiga för att visa någolunda. :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja det låter ju smart för man ser ju en jäkla skillnad på glittereffekten när bilderna är suddiga ;)

      Radera
  6. Atlantis är ett av dom vackraste lack jag har i min samling,du har tagit jättefina bilder på den annars svårfångade skönheten :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å tack! Jag tyckte det var jätte svårt att ta kort på, går ju inte alls att få det som det verkligen ser ut

      Radera