lördag 6 februari 2016

Jewel Of Denial

Ett galet snyggt lack men kassa bilder som jag inte är nöjd med alls, känns som om jag kladdar till det varje gång jag ska måla naglarna så får vara glad om jag träffar nageln. Borde lära mej att använda kameran bättre med, men känns som om det är så mycket annat nu som måste komma före. Hade helt bestämt mej för att jag skulle lacka med ett blått lack i går men så när jag öppnade min Helmer så blev det detta gröna i stället, har haft det länge och nu blev jag sugen på att använda det.
En riktigt mörkgrön juvelnyans som jag verkligen gillar, så fint men verkar som om överlacket krympte det lite. Är inte jätte förtjust i själva penseln till lacket då den är ganska så smal och jag föredrar dom som är lite bredare men annars är det inget att klaga på.
Ett lager med Essie bas, två lager med Kicks - Jewel Of Denial och sist ett lager med SV.




                                                   Kicks - Jewel Of Denial




11 kommentarer: