lördag 27 februari 2016

Badrummet!

Har inte varit aktiv här på ett bra tag och det beror på att jag haft fullt upp med att renovera badrummet men det är äntligen klart nu.
Det blev klart i måndags på kvällen och sedan på onsdagen beställde jag lite nya handdukar, matta och duschdraperi, beställde från Jotex och leveransen var  super snabb så det kom redan på torsdagen.
Jag hade ju fått för mej att jag skulle riva vägg & golvmattan själv och ja det var en helg med många svordomar för golvmattan satt utav bara helvete efter si så där 40 år men jag fixade det, blev ju lite stolt sedan när mattläggarna kom och sa att det var bra gjort. Är jätte nöjd med resultatet och är så mycket fräschare nu än vad det var innan, ja ni ser ju själva på före & efterbilderna.
Bara resten av lgh kvar nu då, nästa rum blir troligtvis sovrummet men det dröjer nog ett tag



                                                Badrummet före & efter



6 kommentarer:

  1. Så fint det blev! Vi renoverade vårt stora badrum när vi flyttade dit vi bor nu men de lilla är ff kvar att göra, de är dock så jobbigt att bo mitt i när de håller på tycker jag. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Visst blev det :) så nöjd och det gick ju ganska snabbt som tur var. Kram

      Radera
  2. Oj så fint det blev :) Och även fast jag inte känner dig så ser det mycket mer ut som dig i och med det lila för jag har lärt mig att du älskar lila :) <3
    Så duktig du var som tog hand om mattan helt själv.. girl power ;) Kvinnor kan :)
    Jättefint verkligen :)
    xx

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Klart vi kvinnor kan :) men det var lite kämpigt ett tag . Kram

      Radera
  3. Åh vad fint det blev med draperiet o handdukarna å det andra lila! /Katrkr

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blev riktigt fint när det lila kom in :) nöjd

      Radera